zondag, januari 14, 2007

St. Anna

Eindelijk nog eens wat zon! En dat op een zondag, dus ging de fiets van stal en de camera uit de kast: beentjes strekken en oogjes open! In plaats van 'mijn toerke', ging ik op zoek naar de fameuze 'Libel' op St. Anna. Ik heb het me niet beklaagd: wel ferm bergop maar niet zo heel ver, met een prachtig uitzicht over Kortrijk; zo heb ik een plekje (her)ontdekt waar ik zeker nog naar terugkom - ook om het wat verder te exploreren.
Fotografen uit Kortrijk en omgeving: this is the place to be!

Rara, waar is dit?




Zoek de kerken!




Vooraan waterbekken, achteraan watertoren




De Libel




Ook hier zijn heel wat kerken terug te vinden. Wie kan ze opsommen?



















De avondzon op het riet, en... guess what? St.-Elisabeth op de achtergond!



Nog meer Kortrijkse prentjes zijn hier te bewonderen! (.exe, 6,26Mb)