zondag, juni 01, 2008

Teveel

Ik heb teveel foto's. Ik moet ze één voor één bewerken en uitkiezen. Ik kan niet kiezen.
Ik heb teveel goeie foto's en te weinig tijd.
Zo simpel is dat.

Kom dus niet aan mijn kop zagen voor cd's, dvd's, kalenders, fotoboeken, fotoblogs, ...
Ik doe wat ik kan. Geduld. Ik kan niet toveren en al evenmin mijn pensioen aanvragen. Ik heb een 39-uren werkweek te vervullen en ik wil ook nog een beetje leven buiten de foto's.

Het komt er ooit wel. Alleen vandaag niet, morgen niet en overmorgen ook niet. Nee, geen uitstel en al zeker geen afstel. Ooit. Volgend jaar misschien.

Een dagelijkse, verse fotoportie krijg je al hier. Minimum 5 per dag. Ge kunt nie klagen he.

1 Comments:

Blogger Photocat said...

oei, oei... Ik wou dat mensen aan mijn kop kwamen zagen... ;o)))
Je zou moeten kontent zijn dat mensen jouw werk willen eventueel op kalender of dvd.
Jammer om zo'n negatieve reactie op een prachtige blog te vinden, bij iemand die duidelijk oog heeft voor fotografie...
Just sayin...

24 februari, 2014 14:40  

Een reactie posten

<< Home