zaterdag, mei 24, 2008

Urbex :: Kasteel Neufcour

Na ons eerste kasteel maakten we even een omweggetje langs een ander 'kasteel'. Ook dit is men al (jarenlang) aan het renoveren. Om er binnen te raken moesten we onder een hek kruipen en stiekem door de kloostertuin wandelen.
Het moet vroeger heel mooi geweest zijn. Er rest niet veel meer om te fotograferen, alles is weg en het wordt hier en daar gestut. Enkel de trappen, en dan vooral de grote traphal, zijn nog de moeite.
Het was er redelijk donker en ik had geen statief mee, maar tegen de muur leunen en de Image Stabilization op mijn toestel activeren, helpt ook al veel om toch min of meer scherpe foto's te krijgen.

Facelift - {P5249716} (by X-it)

Bursted Soul - {P5249724} (by X-it)

UpStairDown - {P5249728} (by X-it)

Twisted mind - {P5249731} (by X-it)

De grote Q.
Qurved - {P5249742} (by X-it)

P5249760 (by X-it)

P5249781 (by X-it)

1 Comments:

Anonymous Anoniem said...

Hallo,

Ik ben bezig met het maken van website´s en richt me daarop vooral op website´s voor (hobby) fotografen.
Ik zag je foto´s op blogspot staan en ik vind je foto´s echt super mooi en erg origineel.
Ik wil je graag aanbieden om een website voor je op te zetten voor 10 euro.
En voor 5 euro per uur upload ik je foto´s elke keer dat je me wat stuurd.
Het uploaden gaat vrij snel. Dus als je regelmatig een foto hebt.
Dan ga ik per kwartier 1,25 rekenen en laat ik het je eind van de maand weten.
Ik kan je ook een het programma wat ik gebruik toe sturen en kan je zelf je foto´s uploaden. Dat gaat heel makkelijk. Daar krijg je dan alleen nog de verzendkosten voor en kopie kosten a 5 euro.
Op je website komen dan diverse categorieen voor je foto´s en een contact formulier
zodat mensen jouw kunnen berichten.
Ik heb al een webiste opgezet voor iemand anders van blogspot.
Het enige wat je zelf even moet aanvragen is een account naam. URL.
Uiteraard ga ik net zo lang door met je website tot hij naar jouw wens is.
Jij geeft door wat jouw favorite lettertype en kleuren zijn, en hoe je de indeling wilt.
Ik hoop dat ik jouw interesse ook heb gewekt.

Met vriendelijke groet,
Ilsebrattinga@gmail.com

09 december, 2008 16:27  

Een reactie posten

<< Home