zaterdag, december 16, 2006

Kerstperiode

Mag ik even een (kerst)boompje opzetten over de laatste kersttrends? De traditionele, normale, groene kerstboom lijkt aan populariteit in te boeten, en dit ten koste van de gekste en onnatuurlijkste modellen. Op zoek naar een anders-dan-anders alternatieve kerstboom en wat kerstversiering liepen we o.a. deze miskleunen tegen het lijf:


De omgekeerde kerstboom voor de averechtsen dezer aarde.
Deze is nog wel grappig, maar...

... dit wansmakelijk gedrocht van een kitscherige fluoroze kerstboom met flamingo's (!) levert mij spontaan braakneigingen op! (echt waar)


Wie mij dus om één of andere duistere reden ergens wil wegjagen,
weet wat hem/haar te doen staat ;o)
(tip: deze vond ik in Dreamland)

Wat dan onze uiteindelijke 'kerstboom'-keuze werd, zal je hier later nog wel zien... ook geen traditionele maar wel een heel stijlvolle!

En hohoho, welke verklede man liep daar te paraderen en kindjes te lokken?
(enfin, deze heeft tenminste geen lange jurk en een lange stok)

... duuuuh kerstman!

Wafelverkoop doet het altijd goed, zeker in deze drukke eindejaarsperiode.


Weg van drukte en mislukte kerstbomen, mocht ik die avond babysitten en rustig genieten van een slapend baby'tje (Lara, enkele maanden oud)