woensdag, maart 26, 2008

Uit de kunst...

Ergens... verscholen... ligt een oud landhuis... met een grote tuin. Het ziet er allemaal behoorlijk verlaten uit, maar dat is (helaas voor mij!) enkel schijn...
Er blijkt nog actie rond en in het huis plaats te vinden.
Maar het natuurlijke verval doet intussen zijn gestage maar zekere werk.

De voorkant
IMG_6763_1

De waakhond ;-)
IMG_6764_1

Vanbinnen, door het raam
IMG_6768_1

De tuin... helaas voor niet lang meer...
IMG_6820_1

Rond het huis en in de tuin staan allerlei beelden, onderworpen aan verval door de nietsontziende natuur en de tijd.
IMG_6783_1

IMG_6801_1

De achterkant
IMG_6811_1

Aan de brug, vrouw met de hoorn des overvloeds
IMG_6797_1

IMG_6779_1

De waakleeuw... aan een brugje over een dichtgeslibt vijvertje.
IMG_6792_1

Merk op! Ik heb wel degelijk meer info over het huis, maar dat vermeld ik hier niet om geen curieuzeneuzen of mensen van slechte wil naar daar te lokken.
Mocht één van mijn lezers meer info hebben over wie dit huis onder toezicht houdt, mag je mij altijd persoonlijk contacteren op xitjesfotos_at_gmail_punt_com ... (vervang de _at_ door @ en de _punt_ door een puntje)

Meer foto's kun je bekijken op Flickr!

Labels: , ,