zaterdag, september 16, 2006

Natuurlijk!

Deze namiddag, in deze heerlijk warme nazomer, ben ik er weer op uit getrokken, naar het Kennedybos en de rozentuin, met het fototoestel in aanslag. En 3,5 uur later thuisgekomen met zo'n kleine 290 foto's. Heerlijk, om mij helemaal te verliezen in de rust en schoonheid van de natuur, en vanalles te ontdekken waar je anders gewoon naast of over kijkt. Ik heb me dan ook voor 99,9% toegelegd op de macrofotografie, want in het bos is op het eerste zicht niet erg veel te zien. Maar als je goed kijkt, aandacht hebt voor detail, en je camera in alle hoekjes en kantjes draait, valt er heel wat te bewonderen. En dit wil ik vandaag met jullie delen: gemakkelijk, van achter een computerscherm. Al is een (ontdekkings)tocht in het echt nog altijd beter!

Als je op de foto's klikt, krijg je de volledige resolutie (4mp). Daarop kun je dan nog inzoomen op details, die je normaal met het blote oog bijna niet ziet.

De eerste eikels zijn al gevallen


Er bloeien nog steeds euh... bloemetjes


Paddestoelen






Spinnentijd!


Een roos in de 'proeftuin'


Het alomtegenwoordige prachtige dagpauwoogje


De gekartelde aurelia





Als je er niet genoeg van kunt krijgen, HIER zijn er nog enkele natuurkunstwerkjes te aanschouwen!

1 Comments:

Anonymous Anoniem said...

prachtige werkjes!

VD

20 september, 2006 08:23  

Een reactie posten

<< Home