zondag, september 03, 2006

Hellup!

De zoete inval vandaag: zowat de halve familie kwam vanmiddag binnengevallen in 6 delen... een hoop speelgoed en bierglazen werden bovengehaald en we hielden en foto- en videomarathon van onze reis naar Tunesiƫ.
Vakantieherinneringen, ik verzuip erin: nog de foto's van Egypte vorig jaar inplakken, en die van dit jaar (Duitsland 791 foto's, Tunesiƫ 1793 foto's) uitzuiveren, afdrukken, inplakken, idem voor mijn Daan-albums, en 2 uur video bewerken, intussen nog een fotoblog of 2 onderhouden, gaan babysitten, zwemmen en badmintonnen - en niet te vergeten dat er nog een tripje Thailand op stapel staat en 2 verjaardagsfeestjes...
Ik zou beter de komende maand onbetaald verlof nemen en me volledig toewijden op mijn beeldmateriaal, dan ga ik er misschien ooit nog eens geraken...
Hobbies; je begint er beter niet aan ;o)