zondag, augustus 13, 2006

BELANGRIJK BERICHT AAN DE BEVOLKING

Liefste bloglezertjes,

de laatste tijd krijg ik meer commentaren van spammers dan van 'normale' mensen. Het loopt de spuigaten uit en dan mag ik mij bezighouden met het allemaal weg te doen :o(

Elke keer iemand een commentaar op mijn blog geeft krijg ik daarvan een mailtje, dan denk ik 'joepie!', tot ik zie dat het louter spam is, meestal in de trant van 'Here are some links that I think will be interested' of 'What a nice site you have', met daaronder een hyperlink naar ik-wil-niet-weten-welke -(virus)-site. Beste mensen, klik daar dus nóóit op als je zoéén tegenkomt!

Ik zie mij dus genoodzaakt maatregelen te ondernemen.


Nu, zó drastisch als hierboven ga ik het niet drijven.
Vanaf heden worden alle commentaren verzonden onder de identiteit van "Anonymous" rechtstreeks in een virtuele vuilbak gekieperd, zo hoef ik niet teleurgesteld te zijn wanneer ik bij het krijgen van een mailtje moet vaststellen dat het louter afstandelijke geautomatiseerde spam is.
Wat dus zoveel betekent als:

!!! Vanaf nu zullen jullie bij het plaatsen van commentaar als Identity 'Other' moeten kiezen en een Name invullen. !!!

Het kan me niet zoveel bommen welke Name, achter dat er maar iets staat ingevuld (wel leuker om te weten van wie natuurlijk!)

Dit gezegd zijnde, groet ik u en bedank ik u voor de reeds gegeven en de nog te geven commentaren.