zondag, juli 09, 2006

Duwen en trekken

Ons autootje heeft vanmorgen een duwtje gekregen van een Jeep...

Ik stond op de uitkijk om in te draaien, ging ietsiepietsie vooruit, dien achter mij dacht dat ik ging doorrijden en... boem.
Arme auto, en daarmee vertrekken we volgende week op reis!

Mijn beenharen daarentegen zijn er vanavond uitgetrokken,
en dát deed wél pijn!

Mijn spiksplinternieuw epileerapparaatje, eindelijk! Inclusief ijskoelelement.
Maar geloof vooral NIET wat HIER wordt beweerd!
Het is en blijft een marteltuig!
Arme beentjes, en daarmee vertrek ik volgende week op reis!

Gelukkig kan dit wat verlichting brengen:

(Molecule, voorste rij lampen maken kans bij ons)

1 Comments:

Anonymous Anoniem said...

Wow, Naast de "auto-explosie", ook een explosie aan fotootjes sinds vrijdag...

VD

10 juli, 2006 08:56  

Een reactie posten

<< Home