maandag, maart 27, 2006

You never know

De vogelgriep komt letterlijk dichterbij... wee de ganzen-invasie!


Eend in vogelvlucht


Het waaide een beetje veel...


De oude spoorweg wordt een fietspad naar Zwevegem!


Het dampend verse asfalt ligt al te lonken in de zon


Beware of the pletwals!


En dan was er nog die machtig mooie magische regenboog toen ik van 't werk naar huis fietste... hij strekte zich uit van de St-Maartenstoren tot 'onze' kant van Kortrijk, met een mega-boog over de spoorweg, waar net een trein het station binnenreed als was het het einde van een romantische film... driewerf helaas helaas helaas, had ik mijn fototoestel niet bij, je moet het dus stellen met deze beschrijving en je verbeelding.
Vanaf nu heb ik altijd m'n toestel bij!
Joe nevver know hé.




1 Comments:

Anonymous Anoniem said...

Ik heb vanmorgen twee kippetjes zien lopen in de Gillonlaan ... help

28 maart, 2006 23:25  

Een reactie posten

<< Home